BGŻOptima daje wysoki procent na Lokacie Bezkarnej

BGŻOptima  rozpoczęła kampanię promocyjną Lokaty Bezkarnej. Osoby, które zdecydują się na otwarcie takiego depozytu mogą zyskać  aż 4 proc.  w skali roku.  Oferta skierowana jest do nowych klientów. W spotach emitowanych w radiu brand heros marki ? Optymianie ? będą opowiadać o? prawdziwej miłości.

? Klienci korzystający z lokat często idą na swoisty kompromis pomiędzy atrakcyjnym oprocentowaniem, a koniecznością zamrożenia gotówki. Ci, którzy lokują swoje oszczędności na Lokacie Bezkarnej nie muszą tego robić,  bo nasz produkt obok wysokiego oprocentowania ? aż 4 proc. w skali roku,  daje także gwarancję wypłaty wypracowanych odsetek nawet w przypadku zerwania lokaty ? mówi Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu Banku BGŻOptima.

Do tej ostatniej cechy produktu nawiązuje hasło najnowszej kampanii marketingowej BGŻOptima ?Kto kocha, ten daje, i nie odbiera.? Unikalna konstrukcja produktu zakłada, że klient nawet w przypadku wcześniejszego zerwania depozytu może być pewien, że wypracowane do tego dnia odsetki nie przepadną.

? Kampania ma za zadanie zachęcać  nowych klientów do skorzystania z oferty BGŻOptima, ale również ugruntować wizerunek marki BGŻOptima, jako specjalisty od oszczędzania w maksymalnie przyjaznej dla klienta formule, opartej na dogłębnej analizie oczekiwań osób korzystających z produktów depozytowych ? mówi Radosław Kozłowski. Stawiamy na nasz najbardziej rozpoznawalny produkt - Lokatę Bezkarną, która od lat jest jednym z najlepszych na rynku.

Z  oprocentowania na poziomie 4 proc.  w skali roku na Lokacie Bezkarnej mogą skorzystać nowi klienci otwierający Konto Indywidualne BGŻOptima, którzy ulokują od 1 000 do 20 000 zł.  3?miesięczną Lokatę można założyć na etapie składania wniosku o konto oszczędnościowe, które prowadzone jest bezpłatnie. Warto podkreślić, że za wszystkie wpłaty i wypłaty z konta BGŻOptima nie pobiera żadnych opłat.

Kampania marketingowa Lokaty potrwa do końca marca i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na największych portalach internetowych.

Kreacje przygotowała agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (offline) oraz  Performics (online).

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło Bank BGŻ. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top