Generali – nowe otwarcie. W rytmie zmieniającego się życia

Grupa Generali Polska zaprezentowała nową kampanię reklamową.
Hasło przewodnie kampanii brzmi: ?Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia?.

Stałe działania promocyjne w telewizji rozpoczną się 21 lutego i opierać się będą na dwóch 30-sekundowych spotach reklamowych ? wizerunkowym, komunikującym nowe pozycjonowanie marki Generali oraz pierwszym z cyklu spotów produktowych, prezentujących nową ofertę ubezpieczyciela w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. Kampania telewizyjna wspierana będzie działaniami reklamowymi w internecie.

Główne założenia kampanii reklamowej to nie tylko zwiększenie świadomości marki , ale także promocja nowej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. W pierwszym z cyklu spotów produktowych Generali promować będzie dodatkowe zniżki na ubezpieczenia dla doświadczonych kierowców:

Nowy wizerunek marki
- ?Generali jak dotąd na rynku nie miało bardzo silnych kampanii reklamowych, co powodowało, że Klienci nie postrzegali nas jako marki powiązanej z konkretnymi wartościami, posiadającej szczególne czy wyróżniające ją atrybuty. Stąd właśnie zrodził się projekt, którego celem miała być budowa zupełnie nowej strategii dla marki Generali na Polskim rynku.? ? mówi Marta Strzyżewska, która - jako zarządzająca obszarem marketingu w Generali - odpowiedzialna była za stworzenie nowej strategii marki i przygotowanie kampanii.

Nowa strategia Generali oparta jest o przekonanie, że Grupa - jako nowoczesny ubezpieczyciel ? nie tylko chce, ale powinna być blisko prawdziwego życia ludzi i tworzyć ubezpieczenia dopasowane do realiów zmieniającego się świata.

Tworząc nową strategię, ubezpieczyciel bazował również na silnych, międzynarodowych fundamentach firmy, która dzięki obecności w ponad 60 krajach świata ma możliwość identyfikacji kluczowych trendów mających wpływ na kształt współczesnego świata.

- ?Właśnie ta umiejętność przewidywania i znajdowania najlepszych rozwiązań w oparciu o posiadane doświadczenie i wiedzę oraz zdolność patrzenia na rzeczywistość z szerszej perspektywy, pomagająca dokonywać właściwych wyborów stały się inspiracją do wykreowania nowych bohaterów marki Generali ? Sherlocka i jego Watsonów. To oni ? w nowej kampanii Generali ? obserwują otaczający ich świat, uczestniczą w życiu ludzi ? Klientów, a swoje obserwacje przekuwając na konkretne działanie, jakim jest tworzenie rozwiązań ubezpieczeniowych.? ? dodaje Marta Strzyżewska.

20 i 30% dodatkowej zniżki ? dla doświadczonych kierowców
Spot produktowy prezentuje głównych bohaterów marki, którzy obserwując talent kierowcy z długim stażem doceniają jego doświadczenie, przekujwając je na konkretny benefit produktowy. Film doskonale wpisuje się w nowy charakter firmy, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, jako ubezpieczyciela obserwującego świat i kreującego produkty, które nadążają za współczesnym, dynamicznie zmieniającym się życiem.

Nową kampanią Generali wprowadza benefity dla doświadczonych kierowców, oferując:

  • dodatkowe 20% zniżki na ubezpieczenia komunikacyjne dla kierowców posiadających prawo jazdy od 10 lat
  • 30% dodatkowej zniżki dla kierowców z 15-letnim stażem za kierownicą

- ?Z naszych doświadczeń i obserwacji wynika, że doświadczenie kierowców ? nie tylko tych wpisanych do dowodu rejestracyjnego pojazdu, ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się docenić ich staż za kółkiem i przygotować dla nich nową ofertę.? - mówi Piotr Łoza, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych w Generali.

Kampania
Kreację spotu reklamowego opracowała agencja Testardo Gram, działająca w ramach GREY Group.
Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Carat, a kampanię internetową zrealizowała agencja Isobar Poland.

Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 21 lutego br. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.

 

Spoty można zobaczyć w serwisie YouTube:


dostarczył infoWire.pl
Źródło Grupa Generali. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top