KartoMania: mBank nagradza Klientów płacących kartami

Wystartowała kolejna edycja KartoManii. W ramach loterii, mBank nagradza Klientów korzystających z kart płatniczych. Z okazji 10. urodzin, dla zwycięzców przygotowano łącznie 1010 nagród, w tym trzy naprawdę odjazdowe… samochody marki Ford.

Rozpoczęła się druga edycja mBankowej loterii KartoMania. Przez trzy miesiące Klienci mBanku, którzy zarejestrują się na stronie www.mbank.pl/kartomania, będą gromadzić losy przyznawane za transakcje realizowane kartami płatniczymi mBanku.

Zasady loterii są proste: każda bezgotówkowa płatność o wartości co najmniej 10 zł, dokonana za pomocą karty debetowej lub kredytowej, zamieniana jest na jeden los. Płatności zbliżeniowe z wykorzystaniem technologii MasterCard PayPass oraz wypłaty gotówki w kasach w ramach usługi CashBack premiowane są dwoma losami.

W tej edycji KartoManiacy mogą zdobyć aż 1010 nagród:

* 3 samochody osobowe marki Ford – modele: Focus, Fiesta oraz Ka,
* 1007 mBankowych gadżetów z limitowanej serii (pen-drive’y 4 GB, kubki, torby ekologiczne).

Loteria KartoMania potrwa do 15 września 2010 r. Szanse na wygraną mają wszystkie losy, nawet te zarejestrowane ostatniego dnia trwania KartoManii.

Klienci mBanku należą do grupy użytkowników najczęściej korzystających z kart płatniczych wśród Klientów banków w Polsce. Potwierdzają to również wyniki poprzedniej edycji KartoManii, w której udział wzięło ponad 100 tys. Klientów mBanku.

Organizując loterię chcemy edukować Klientów w zakresie dokonywania płatności bezgotówkowych. W tej edycji zachęcamy także do korzystania z usługi CashBack oraz transakcji zbliżeniowych kartami PayPass – tłumaczy Mateusz Karewicz, marketing project manager w mBanku, odpowiedzialny za loterię. Co ważne, premiowani są najaktywniejsi Klienci, ponieważ większa liczba transakcji oznacza także więcej losów i większą szansę na wygraną – dodaje Karewicz.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego – mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu ?Bank Najbliższy Klientowi” ?Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł ?Złotego Banku 2009 r.”, przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier”, to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

mBank – od 10 lat na polskiej scenie bankowej.

http://media.mbank.pl/pr/163941/kartomania-mbank-nagradza-klientow-placacych-kartami

Related posts

Top