Multikino dołącza do grona partnerów w Programie PAYBACK

Od początku marca w 21 multipleksach w 15 miastach Polski, klienci Multikina będą mogli zbierać punkty w Programie PAYBACK. Multikino podpisało umowę z firmą Loyalty Partner Polska odpowiedzialną za obsługę tego największego Programu Bonusowego w Polsce.

Multikino jest 15 firmą, która dołącza do grona partnerów Programu. Należą już do niego m.in. Telekomunikacja Polska, Orange, BP, REAL i ALLEGRO.

– Wejście do największego działającego w Polsce Programu multipartnerskiego jest elementem strategii Multikina, czyli uatrakcyjniania oferty dla obecnych widzów oraz konsekwentnego pozyskiwania nowych. Poprzez PAYBACK chcemy zachęcić widzów do większych i częstszych zakupów w sieci Multikino– komentuje wejście do Programu Multikino Piotr Zygo, prezes Multikina.
Od początku marca w 21 multipleksach w 15 miastach Polski Klienci Multikina będą mogli zbierać punkty PAYBACK i wymieniać je na nagrody.
– Pozyskanie znanej i cenionej marki jaką jest Multikino to kolejny krok w budowaniu silnego portfolio firm partnerskich i umacnianiu pozycji PAYBACK jako największego i najpopularniejszego Programu Bonusowego na polskim rynku. Cieszymy się, że możemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom uczestników Programu, którzy wskazali Multikino jako sieć kin, którą najchętniej widzieliby w gronie partnerów PAYBACK. Program wchodzi w nowy obszar zakupów związanych ze spędzaniem wolnego czasu, co jest elementem naszej strategii rozwoju w obszarze leisure/entertainment – podkreśla Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Loyalty Partner Polska.
INFORMACJE O FIRMACH:
Multikino S.A.
Multikino jest pierwszym operatorem, który w 1998 roku uruchomił w Polsce kino wieloekranowe (multipleks). Od tego czasu Multikino wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin. Grupa prowadzi działalność w segmencie kinowym i dystrybucji filmów. Multikino jest operatorem 21 kin w 15 miastach Polski z łączną liczbą 188 ekranów i 42 427 miejsc. W trzecim kwartale 2010 roku Grupa otworzyła swoje pierwsze kina za granicą – w Rydze (8 ekranów i 1 620 miejsc) i w Wilnie (7 ekranów i 1 547 miejsc), a w październiku ogłosiła pełną cyfryzację reklamy kinowej. Multikino to więcej niż kino. Oprócz przychodów ze sprzedaży biletów na seanse filmowe i dystrybucji filmów, Grupa uzyskuje przychody ze sprzedaży w barach kinowych, przychody z reklamy, oraz przychody z organizacji wydarzeń specjalnych i wyświetlania treści alternatywnych (muzyka, sport, rozrywka). Wizytówkami Multikina są specjalne cykle i programy „Multibabykino”, „Kino na Obcasach”, „Opery HD”. Multikino to także oryginalna sieć kawiarni Cavablanca Cinema Cafe. Od lat Multikino jest partnerem najważniejszych festiwali filmowych w Polsce w tym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, Camerimage i Warszawskiego Festiwalu Filmowego.

PAYBACK Polska
Multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK wniósł na polski rynek nową generację kart lojalnościowych. Za pomocą jednej karty uczestnicy Programu mogą gromadzić punkty podczas zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online. Ponadto uczestnicy Programu mogą korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Dzięki temu, mogą szybko i łatwo gromadzić duże ilości punktów. Zebrane punkty można wymieniać na wiele sposobów, w tym na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne.
Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Niemczech, w ciągu ostatnich 10 lat Program PAYBACK osiągnął pozycję najpopularniejszego i najbardziej efektywnego Programu tego typu w Europie. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK przekroczyła siedem milionów.

Z: http://www.pressoffice.pl/finanse,t631628991?more=1045277548

Tags , , , , , , , ,

Related posts

Top