?LeoPolonia? na podium w Konkursie Biuletynów Firmowych

  • Kolejny raz z rzędu „LeoPolonia” nagrodzona w prestiżowym konkursie tytułów firmowych
  • 3 miejsce w kategorii Najlepszy Biuletyn Wewnętrzny 2011 dla kwartalnika Generali

Warszawa, 18 października 2011. W minionym tygodniu ogłoszone zostały wyniki 11 edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Przyznane zostały dyplomy i wyróżnienia tytułom publikacji wewnętrznych, wydawanym przez firmy reprezentujące różne gałęzie gospodarki. W tym roku biuletyn dla pracowników Generali– „LeoPolonia” znalazł się w trójce najlepszych wydawnictw w głównej kategorii konkursu.

Organizatorem 11 edycji Konkursu Biuletynów Firmowych jak co roku była agencja doradcza i wydawnicza Agape. Jest to najstarsze i najważniejsze wydarzenie branży custom publishing w Polsce. Projekt miał na celu wyłonienie, wśród zgłoszeń z całej Polski, najlepszych biuletynów firmowych 2011 roku.

„LeoPolonia”, która po raz trzeci została zgłoszona do konkursu po raz kolejny zdobyła uznanie jury. Publikowany w Generali kwartalnik „LeoPolonia” uzyskał trzecie miejsce w kategorii nagród głównych dla biuletynów wewnętrznych.

Liczba prac startujących dotychczas w Konkursie Biuletynów Firmowych sięga 700.  W tegorocznej edycji tego prestiżowego konkursu rywalizowała rekordowa liczba 122 prac z całej Polski, co przekłada się na jeszcze większą satysfakcję z otrzymanej w tym roku nagrody przez kwartalnik Generali.

 „Wciąż pracujmy, nad jakością naszej wewnętrznej publikacji zarówno pod względem zawartych w niej treści jak i oprawy graficznej. Celem biuletynu „LeoPolonia” jest przybliżenie pracownikom najistotniejszych wydarzeń i nowości dotyczących firmy w sposób przejrzysty, ale i atrakcyjny. Cieszy nas fakt, iż szanowne jury konkursowe jak i czytelnicy widzą nasze starania i oceniają publikację pozytywnie” - podkreśla Paweł Wróbel, redaktor naczelny wydawanej w Generali LeoPolonii. 

Authors

Related posts

Top