Data publikacji: 2014-12-29, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Boryszew rusza na podbój USA. Fabryka w Meksyku ma dostarczać części samochodowe na rynek amerykańskiKategoria: INWESTOR, , Boryszew, inwestycje, fabryka,
Data publikacji: 2015-03-30, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Asseco Business Solutions chce być globalnym liderem systemów sprzedaży w branży FMCGKategoria: INWESTOR, , Asseco Business Solutions, IT, FMCG, platforma
Data publikacji: 2016-09-05, 07:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: S. Dębowski: największym ryzykiem dla amerykańskiego rynku akcji jest wygrana Donalda TrumpaKategoria: INWESTOR, , S&P 500, kontrakty terminowe, wybory
Data publikacji: 2015-12-23, 08:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zbigniew Jakubas: Ten rok był jednym z najlepszych w mojej historii biznesowej. Odniosłem spektakularny sukces w MennicyKategoria: INWESTOR, , Zbigniew Jakub
Data publikacji: 2015-10-09, 07:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niełatwe czasy dla obligacyjnych funduszy inwestycyjnych. Zarobią tylko te aktywnie zarządzające portfelem obligacjiKategoria: INWESTOR, , fundusze inwesty
Data publikacji: 2014-09-02, 09:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: B. Kruszyński (Redan): Zysk netto w tym roku będzie co najmniej na poziomie z 2013 r. Ryzyko wiąże się z dalszym osłabieniem hrywny i rublaKategoria: INW
Data publikacji: 2014-09-15, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A. Łukojć (Skarbiec TFI): W drugiej połowie roku małe i średnie spółki mogą zdrożeć nawet o 20 proc.Kategoria: INWESTOR, , GPW, TFI, OFE, TFI WIG250,
Data publikacji: 2016-11-02, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: R. Przasnyski: w najbliższym czasie polskie obligacje powinny przestać taniećKategoria: INWESTOR, , Od dwóch miesięcy rentowności polskich obligacji ros
Data publikacji: 2016-04-11, 06:54Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Segro chce zainwestować 300 mln funtów w nowe powierzchnie. Firma rozwija się między innymi dzięki rozkwitowi e-handluKategoria: INWESTOR, , Segro chce w
Data publikacji: 2014-11-24, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ambra w sezon świąteczny wchodzi z kampanią wizerunkową marek Cin&Cin i El Sol. Produkty będą promowane głównie w miejscach sprzedażyKategoria: I