- Grupa Generali Polska udostępnia Klientom OFE system informacyjno-transakcyjny ? Konto Klienta
- Dostęp do konta emerytalnego i możliwość zgłoszenia zmiany danych osobowych oraz uposażonych m.in. z urządzeń mobilnych przez 24h na dobę
- Kolejny krok w kierunku unifikacji dostępu Klienta do wszystkich linii produktowych: od ubezpieczeń życiowych, poprzez emerytalne i docelowo także majątkowe
- Konto Klienta, wraz z trzema innymi wdrożeniami informatycznymi Grupy Generali Polska, zostało wyróżnione tytułem Lider Informatyki 2013
Warszawa, 9 października 2013 r. Grupa Generali Polska rozszerzyła funkcjonalności uruchomionego na początku roku systemu informacyjno-transakcyjnego ? Konta Klienta o dostęp dla Klientów OFE Generali. Dzięki temu każdy z Członków Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali uzyska możliwość sprawdzenia wysokości i kompletności składek przekazywanych przez ZUS na konto w OFE, a także wysokości oszczędności zgromadzonych na przyszłą emeryturę. Klienci Generali będą również mogli dokonać zgłoszenia aktualizacji swoich danych osobowych oraz danych osób uposażonych, a także uzyskali dostęp do rocznej historii rachunku OFE w wersji elektronicznej.
Konto Klienta to system informacyjno-transakcyjny Generali, który pozwala Klientom na szybki dostęp do informacji oraz intuicyjne zarządzanie swoimi polisami. System zapewnia Klientom dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do swoich kont emerytalnych IKE oraz IKZE przez 24h na dobę, siedem dni w tygodniu. Konto Klienta zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych Klientowi do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której może on znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania.
Konto Klienta, wraz z trzema innymi wdrożeniami Grupy Generali, zostało docenione przez kapitułę konkursu organizowanego przez magazyn ?Computerworld? i wyróżnione tytułem Lider Informatyki 2013 w kategorii Bankowość i Finanse.
Rozszerzenie funkcjonalności Konta Klienta i udostępnienie systemu Klientom Funduszu Emerytalnego Generali jest kolejnym krokiem w celu unifikacji dostępu Klienta do wszystkich jego polis, niezależnie od linii produktowej.
Dzięki udostępnieniu Konta Klienta OFE każdy z Członków Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali, uzyska stały dostęp do niezbędnych informacji oraz możliwość sprawdzenia:
– wysokości i kompletności składek przekazywanych przez ZUS na konto;
– wysokości oszczędności zgromadzonych na przyszłą emeryturę;
– aktualności swoich danych osobowych oraz danych osób uposażonych;
– rocznej historii rachunku OFE w wersji elektronicznej.
W Koncie Klienta OFE Klienci mogą również zapoznać się z informacjami dotyczącymi proponowanych przez rząd zmian w systemie emerytalnym.
– ?Konto Klienta OFE zapewnia Członkom Funduszu stały dostęp do informacji o ich emeryturze, co zwłaszcza teraz, gdy ważą się losy przyszłych polskich emerytów oraz ich oszczędności zarządzanych dotąd przez OFE nabiera szczególnego znaczenia? ? mówi Mariusz Zagajewski, Dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali.
Z funkcjonalnościami nowego Konta Klienta można zapoznać się dokonując rejestracji na: https://konto.generali.pl
Członkowie OFE, którzy aktywowali już Konto Klienta dla innych produktów będą mogli korzystać z pełnej wersji ? z funkcjonalnością OFE ? bez konieczności ponownej rejestracji.