Data publikacji: 2016-03-25, 06:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wynajem apartamentów w możliwością negocjacji. Polski serwis BookApart posiada nietypową usługę
Kategoria: INWESTOR, , noclegi, nieruchomości, hotel, hostel, apartament, pośrednictwo najmu
Jak podkreśla BookApart.com, polski portal pośredniczący w wynajmie obiektów noclegowych, firma jako jedyna na świecie daje klientom możliwość negocjacji cen. Spółka chce w dalszym ciągu rozwijać bazę posiadanych obiektów, która dziś liczy ponad 9 tys. pozycji. Jako cel stawia sobie także edukację podróżnych. Zakłada, że dzięki serwisowi będą rozsądniej planować swoje wyjazdy.
Jak podkreśla BookApart.com, polski portal pośredniczący w wynajmie obiektów noclegowych, firma jako jedyna na świecie daje klientom możliwość negocjacji cen. Spółka chce w dalszym ciągu rozwijać bazę posiadanych obiektów, która dziś liczy ponad 9 tys. pozycji. Jako cel stawia sobie także edukację podróżnych. Zakłada, że dzięki serwisowi będą rozsądniej planować swoje wyjazdy.
– Zaczynaliśmy jako firma działająca tylko w Krakowie i oferowaliśmy apartamenty wyłącznie w tym mieście. Wówczas nazywaliśmy się Apartamenty24. Po dwóch latach do naszej oferty dołączały następne największe miasta w Polsce, czyli Wrocław, Warszawa, Poznań, Łódź, Gdańsk, a także Zakopane – mówi agencji informacyjnej Newseria Krystyna Balicka, PR Manager w BookApart.com.
Balicka tłumaczy, że początkowo oferta spółki ograniczała się jedynie do apartamentów i dotyczyła wyłącznie wynajmu krótkoterminowego. Z biegiem czasu została uzupełniona także o hotele oraz hostele. Aktualnie w bazie BookApart.com znajduje się przeszło 9 tys. obiektów położonych na 4 kontynentach.
– Tego potrzebują nasi klienci. Wychodzimy naprzeciw ich potrzebom. Tym, co odróżnia nas od innych serwisów działających na rynku, jest to, że oferujemy naszym klientom możliwość negocjacji cen. W tej kwestii jesteśmy na pewno pionierem i jedynym portalem społecznościowym pośredniczącym w wynajmie, który oferuje taką możliwość – tłumaczy.
BookApart.com jako cel stawia sobie dalsze rozwijanie oferty o kolejne hotele i inne obiekty, a także budowanie świadomości u podróżnych. Jak wyjaśnia Krystyna Balicka, intencją firmy jest to, aby klienci porównywali ceny dostępnych obiektów i wybierali te w najlepszej cenie i lokalizacji.
– Chcemy, żeby wybierali to, co jest dla nich najlepsze, w najlepszej cenie, żeby planowali swoje wakacje przede wszystkim z wyprzedzeniem, bo im wcześniej zarezerwują, tym tańszy będzie ten nocleg – dodaje.
Przedstawicielka BookApart.com zwraca uwagę na dużą konkurencję w branży, głównie ze strony międzynarodowych serwisów takich jak Booking.com. Wyjaśnia, że spółka od początku swojej działalności skoncentrowana była na wynajmie apartamentów. Dzięki temu szybko udało się jej osiągnąć istotny udział w tym segmencie rynku.
– Faktycznie bardzo szybko zawojowaliśmy ten rynek. Konkurencja jest jednak duża. Trzeba liczyć się z tym, że klientom musimy zaoferować coś, czego nie mają inni, i w tym przypadku postawiliśmy właśnie na negocjacje – informuje Balicka.
Ekspertka podkreśla, że rynek najmu apartamentów oraz obiektów hotelowych podlega bardzo dużym wahaniom sezonowym. Z danych udostępnionych przez spółkę BookApart.com wynika, że blisko 1/4 dokonywanych rezerwacji przypada na miesiące wakacyjne – lipiec i sierpień. W strukturze najmu wciąż dominuje wynajem krótkoterminowy. W ubiegłym roku ponad 70 proc. obiektów było rezerwowane na okres jednego bądź dwóch dni. Klienci szukali noclegu z reguły na ostatnią chwilę, w przeddzień wyjazdu dokonywana była co piąta rezerwacja.
Firma BookApart.com powstała w 2005 roku w Krakowie. Początkowo serwis działał pod nazwą Apartamenty24.pl. W 2013 spółka podpisała umowę inwestycyjną, dzięki czemu zapewniła sobie środki na dalsze funkcjonowanie. Siedziba została przeniesiona do Warszawy, gdzie serwis działa pod obecną nazwą.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: