LPP
W. Juroszek (AgioFunds TFI): Na niskich stopach procentowych korzysta głównie branża odzieżowa. Zagrożeniem dla niej może być jednak mocny dolar
Erste: Na działalność LPP negatywnie wpływa recesja w Rosji. CCC kontynuuje ekspansję zagraniczną i ma szansę na dalszą poprawę wyników
Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków
LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę
Spółki odzieżowe poprawiają rentowność i w dalszym ciągu mają potencjał do zwyżek kursu
M. Czachor (Erste Securities): W 2015 roku spółki handlowe mogą liczyć na niewielką poprawę wyników. W górę mogą iść kursy akcji mniejszych podmiotów
LPP: Nowe sklepy powstaną w Niemczech i na Bałkanach. Rośnie sprzedaż na Ukrainie
LPP pracuje nad nową marką. Na rynku powinna pojawić się wiosną 2016 roku
M. Czachor (Erste Securities): CCC i mniejsi detaliści mogą pokazać dobre wyniki. Hurt i dystrybucja nadal pod presją rynku
- Program Mieszkanie Plus w najbliższych kwartałach nie wpłynie negatywnie na biznes deweloperów
- Nowe przepisy KE wymuszą na Polsce duże zmiany dotyczące recyklingu i gospodarowania odpadami. Znacząco wzrośnie odpowiedzialność producentów za odpady
- Propozycja o wykorzystaniu pieniędzy z OFE do sfinansowania planu Morawieckiego byłaby poważnym ciosem dla i tak słabej warszawskiej giełdy
- Inwestorzy coraz bardziej doceniają budownictwo ekologiczne. Stale przybywa budynków z zielonymi certyfikatami
- Genesis Krypton 310 – duże możliwości w prostej formie